شروعی با نام خداوند

بسم الله الرحمن الرحیم

شروعی با نام خداوند

باسلام به خدمت تمامی خوانندگان این وبلاگ که هر چند الان که دارم این مطلب رو میذارم به جز خودم بازدید کننده دیگری ندارد ولی خب آینده را چه دیدی!

اولین مطلب وبلاگ شخصی خودم رو تصمیم گرفتم با نام خداوند شروع کنم و برای انتخاب این مورد هم دلایل زیادی را دارم.البته اینکه باید هر کاری رو با نام خدا شروع کرد درست هست ولی خب در فضا مجازی به دلایلی این امر انجام نمی گیرد که این مورد هم برای خودش دلایل زیادی دارد که به هیچ وجه مورد بحث ما نیست !

در مورد اینکه هر کاری رو با نام خدا شروع کنیم یه روز تو دانشگاه سر کلاس استاد درس کنترل بودجه آقای سپهری گفت که  شما درسی که من تدریس میکنم رو یاد نگرفتید هم مشکلی نداره ولی این جلمه رو از من به یاد داشته باشید که همیشه هر کاری رو خواستید انجام بدید با نام خدا شروع کنید ، این جمله ایشون از اون روز تو مغز من هک شد هر چند مطالب خود درسی الان یادم نیست :دی

هدف از این حرف ها همگی این هست که اگه هر کاری رو با نام خدا شروع کنید باعث خواهد شد که همیشه و هر لحظه به یاد خدا باشید و بدانید که تحت نظر هستید تا از انجام اعمالی که درست نیستن خودداری کنید.

فعلا اولین پست رو ترجیح میدم همینجا تموم کنم ولی در این مورد بزودی مطالب دیگری خواهم نوشت که شاید برایتان مفید باشد.

پیام کیوانی

نوشتن رو دوست دارم، چون باعث افزایش آگاهی خواننده میشه. تمام سعی ام این هست که مطالبی که می نویسم برای افرادی هم که مراجعه می کنند مفید و کاربردی باشه ولی قطعا مواردی خواهند بود که اصلا به درد شما نمی خورن! چون اینجا "وبلاگ شخصی" هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *